4 yorum
  1. bunu mu alsam acaba?NC30 um.laguna alayım diyordum ama bilemedim şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Kişisel olarak konuşursam - postta da dediğim gibi - ben kesinlikle bunu tavsiye ediyorum. Ama ben NC20'yim, o yüzden belki sende farklı durabilir. Bir Sephora'ya gidip ikisini de karşılaştırman en iyi seçenek gibi görünüyor canım... :)

    YanıtlaSil
  3. Madem bu kadar doğal duruyor ben de kontur için Milk Chocolate rengini alayım o zaman. Bende Mac Harmony var ama yine bile turuncu göründüğünü hissediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Milk Chocolate yurtdışında satışta ama Türkiye'ye geldi mi (ya da ne zaman gelir) bilmiyorum... Aslında düşünüyorum sanki ben de almayı. Bundan - rengi vs. dolayısıyla - gayet memnunum ama ne bileyim, açık rengini de almak istedim, bulunsun bir kenarda. Turuncu durması, koyu durması gibi bir şikayetin varsa ben tavsiye ediyorum Chocolate Soleil'i. Umarım Milk Chocolate Türkiye'ye gelir/gelmiştir, ve umarım ikisinden birinin rengi sana uyar. :)

    YanıtlaSil